חדשות החלל
arrow-left
לחדשות החלל

נאס"א וספייס אקס בוחנות הפקת סרט חדש עם טום קרוז בחלל

6.05.2020
בין שמיים וארץ: טום קרוז בטריילר לאחד מסרטי משימה בלתי אפשרית. קרדיט: BagoGames
בין שמיים וארץ: טום קרוז בטריילר לאחד מסרטי משימה בלתי אפשרית. קרדיט: BagoGames

זה ציפור? זה מטוס? לא, זה בדרך כלל טום קרוז שעושה כל פעלול הוליוודי אפשרי בין שמים וארץ. הפעם, ייתכן שתהיה לו הזדמנות להגיע גם לחלל. מנהל נאס"א, ג'ים בריידנסטין, אישר אתמול (שלישי) כי השחקן נמצא עמם במשא ומתן לגבי הפקת סרט בתחנת החלל הבינלאומית

 

אתר Deadline פרסם תחילה כי קרוז עובד עם חברת ספייס אקס, בבעלות אילון מאסק, על פרויקט שבו קרוז ישוגר לחלל במסגרת צילום סרט אקשן עלילתי. ועתה מתברר שגם נאס"א שותפה לפרויקט. "נאס"א נרגשת לעבוד עם טום קרוז על סרט בתחנת החלל הבינלאומית!", כתב בריידנסטין בטוויטר, "אנחנו זקוקים למדיה הפופולארית כדי לתת השראה לדור חדש של מהנדסים ומדענים, שיהפכו את התוכניות השאפתניות של נאס"א למציאות". 

 

ספייס אקס עצמה טרם אישרה רשמית את הדברים, אם כי מנכ"ל החברה, אילון מאסק, צייץ אתמול: "צריך להיות ממש כיף". ייתכן שמעורבותה של ספייס אקס תהיה בשיגור השחקן על סיפון החללית דראגון שבבעלות החברה. החללית יכולה לשאת עד ארבעה אסטרונאוטים למסלול נמוך סביב כדור הארץ וזה עשוי להיות מספיק לצוות צילום קטן בן שני אנשים, אסטרונאוט שיפקד על המשימה, וקרוז בעצמו. 

 

קרוז בן ה-57 כבר כיכב בסרטי פעולה רבים, שבהם הוא הפגין את יכולותיו גם כפעלולן מקצועי. אם הפרויקט של נאס"א יצא לפועל, זו תהיה הזדמנות בשביל הכוכב לפרוץ את גבול השמיים ולהגיע לאן שאף שחקן לא הגיע קודם לכן.

תגיות: