חדשות החלל
arrow-left
לחדשות החלל

סוכות בסימן חלל: אירועי שבוע החלל העולמי 2020

סוכנות החלל מזמינה אתכם לאירועי חלל מקוונים לכל המשפחה החל מה-4.10 – והכל בחינם!

30.09.2020
לוויינים בשירות האדם. קרדיט: pikist
לוויינים בשירות האדם. קרדיט: pikist

האם הייתם יכולים לדמיין את החיים שלנו בלי לוויינים? אין יום שעובר מבלי שכולנו נעזרים בהם, אם זה שיחות בטלפונים הניידים,  משחקים בטלפונים החכמים, בניווט בווייז, הזום, הסקייפ, הוואטסאפ, הרשתות החברתיות וגם שידורי הטלוויזיה שאנחנו צופים מהסלון - כולם עוברים או משתמשים בלווייני תקשורת. וזה לא הכל - תחזיות מזג אוויר מדויקות וחיזוי אסונות כמו סופות ושרפות ענק עוזרים לאנשים בכל העולם ותלויות לחלוטין במידע מלווייני חישה מרחוק, וכך גם לווייני אקלים וסביבה שעוזרים לשמור על כדור הארץ ולהבין טוב יותר איך לצמצם זיהומים ממקורות שונים. 

 

שבוע החלל העולמי, שחל השנה בחול המועד סוכות, מתקיים בסימן הלוויינים בשירות האדם. בשל הסגר, תציין סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע והטכנולוגיה את אירועי שבוע החלל במגוון פעילויות מקוונות בחינם לכל המשפחה -  הרצאות, ניסויים, סדנאות יצירה, תצפיות חלל וכוכבים והכל מבלי לצאת מהבית.

 

אילו פריצות דרך אנו עתידים לראות בעתיד הקרוב? כיצד בני האדם יכולים לחיות מחוץ לכדור הארץ? האם יש חיים בנוגה? ואיך הכבידה משפיעה על החיים העתידיים של האנושות בחלל? הם רק חלק ממגוון הרצאות ופעילויות שיתקיימו בין התאריכים 4-22.10 והכל ללא עלות!

 

לפרטים נוספים על כל אירועי שבוע החלל העולמי 2020 בישראל.