ליל יורי: מיורי לבראשית
לילות יורי: מיורי לבראשית

מרחבים מרתקים בחלל – במועצה אזורית מרחבים

-
אירועי לילות יורי ובראשית יתקיימו במועצה האזורית מרחבים בשלל תחומים ונושאים, תחת נושא "החלל החדש". האירועים מתאימים לכל המשפחה, ויספקו טעימה מההתפתחויות המרתקות בתחום החלל בישראל. השנה, ייערכו האירועים זמן קצר אחרי משימת רקיע, וטיסתו של הישראלי השני לחלל, איתן סטיבה! הפעילויות במרחבים במסגרת האירוע יהוו השראה לדור הבא של חוקרי וחוקרות חלל, ויכללו בין היתר:
  • משחקים אינטראקטיביים לילדים
  • פלנטריום – בואו לנוח איתנו, לשכב על הגב ולצאת למסע נפלא לגילוי קבוצות הכוכבים בשמיים.
  • ישראל בחלל - רוצים להיות אסטרונאוטים? לשגר גשושית או לווין? בואו ונלמד על פעילות החלל בישראל והמצאות פורצות דרך, וגם איך תוכלו אתם ואתן לקחת חלק בחלל החדש שצומח בישראל!
  • חדר בריחה חללי - "תקלה יזומה!"– תחנת החלל בסכנה ואתם נמצאים בתחנת הבקרה, אחראים לשלום האסטרונאוטים! האם תספיקו להציל אותם בזמן?!
  • הטלסקופ הנוזלי - סדנה להכנת דגם טלסקופ – צפיתם פעם בטלסקופ? חשבתם איך הוא פועל? כולנו מתנסים בעדשות כמו זכוכית מגדלת אבל... מה היה קורה עם הייתם יכולים לעצב את העדשה כרצונכם בכל רגע נתון?
  • כרטיס טיסה לחלל – תיירות החלל כבר כאן, מלון החלל הראשון יחל לפעול בעשור הקרוב, וכשמי שנולד עכשיו יהיה גדול, חופשה באירופה עשויה להסתיים מחוץ לכדור הארץ. הצטרפו לסדנא על טיסות מאוישות לחלל, ועל החלליות שיקחו אותנו לשם.
  • הבית שלי במאדים – מאדים הוא התאום הקרוב של כדור הארץ, אך התנאים על פניו רחוקים מלהספיק לחיי בני אדם. בואו ללמוד על האתגרים על כוכב הלכת האדום, לעצב ולבנות יחד איתנו את הבית הבא שלכם במאדים.
  • העולם מדומה שלי (VR) – טכנלוגיית מציאות מדומה מאפשרת כבר כיום לבצע אימונים מורכבים מבלי לקום מהכסא. בואו לצלול איתנו אל החלל, ללמוד על מערכת השמש, ולהרגיש לרגע מחוץ לגבולות כדור הארץ.

פרטים נוספים:
  • למי: לכל המשפחה
  • איפה: תפוח פיס מרחבים, קריית חינוך מרחבים
  • מתי: יום שלישי, 17.5.22, 16:00 - 21:00.
  • דרכי הגעה: הגעה באוטובוס מבאר שבע: קווי אוטובוס 30,35,130; מרכבת אופקים - בקו אוטובוס מס' 1; מצומת גילת - 33,130
  • עלות: הכניסה חופשית וללא תשלום.
  • פרטי התקשרות לבירורים: 08-9969033 , ravidzaruk@gmail.com
  • מידע לבלי מוגבלויות: קיימת נגישות לנכים הכוללת חניה, גישה לבעלי כסאות גלגלים, סימונים לכבדי ראיה.

Event Image