מכרזים וקולות קוראים

קול קורא לארגונים להצטרף לרשת השותפים של סוכנות החלל הישראלית

מובילי ומובילות ארגונים- בואו להיות חלק מרשת שותפים לקידום תחום החלל בישראל על ידי הפצת תכנים חינוכיים.

סוכנות החלל הישראלית במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה פועלת לשם העלאת המודעות בקרב הציבור, ובעיקר בקרב צעירים ובני נוער, לתחומי החלל ולקידום ופיתוח עתודה מקצועית לפעילות החלל האזרחית בישראל .

אנו מזמינים אתכם – מובילי ומובילות ארגונים, להיות חלק מרשת שותפים לקידום תחום החלל בישראל על ידי הפצת תכנים חינוכיים.

רשת השותפים הוקמה במטרה לאגד ארגונים אשר תחום החינוך לחלל קרוב לליבם, ולאפשר להם גישה למידע מוכן, מקצועי-חינוכי, בתחומי החלל ולהוות מכפיל כוח בהעלאת המודעות לתחום.  שותפי הרשת יהיו הראשונים לקבל חדשות, מידע ותוכן בעולם החלל. בנוסף שותפי הרשת יקבלו תוכן מוכן דיגיטלי עבור 3 אירועים גדולים בתחום החלל במהלך השנה. התוכן יכלול את כל מה שנדרש על מנת להפיק אירוע חינוכי, בכל סדר גודל, לרבות חומרי הדפסה, הפעלות, ידע דיגיטלי ועוד.

שותפי הרשת יוכלו לפרסם את פעילותם החינוכית באתר סוכנות החלל הישראלית, תוך שימוש בתכנים כמו גם, לפרסם את שיתוף הפעולה שלהם עם סוכנות החלל הישראלית, בכפוף לאישור ועדת חסויות *

מה צריך בכדי לקחת חלק?

אירגונים אשר ייקחו חלק ברשת השותפים מתחייבים לא לעשות שימוש בתוכן למטרות מסחריות, להשתתף לפחות בוובינר מקוון אחד בשנה של הרשת וליזום פעילות חינוכית אחת בשנה.

מי יכול להצטרף לרשת?

ארגון (עמותה חינוכית, תנועת נוער, חברה מסחרית, רשות מקומית) המעוניין לעסוק בהפצת תכנים חינוכיים בתחומי החלל.

ואיך מצטרפים?

לצורך הצטרפות, אנא מלאו את הטופס הגשה מקוון עד ליום 31.12.23 בשעה 12:00.

לחצו למילוי הטופס

שאלות הבהרה ניתן לשלוח לכתובת המייל:  isa-p@most.gov.il

*פנייה זו מתייחסת לגופים המעוניינים לעשות שימוש בתוכן בתחום החלל כתרומה לקהל, כדי לקדם את מטרותיהם החברתיות ובתנאי שהן עולות בקנה אחד עם מטרות המשרד.