מכרזים וקולות קוראים

פנייה פומבית לחברות ישראליות בתחום החלל להצגת יכולותיהן בכנס החלל הבינלאומי ה – 19 ע"ש אילן רמון

במסגרת כנס החלל הבינלאומי ע"ש אילן רמון ה-19, סוכנות החלל הישראלית מזמינה חברות חלל להציג את יכולותיהן ולקדם את קשריהן עם גורמים בינלאומיים בתעשיית החלל הבינלאומית.

1)    כמדי שנה, ובשל הרצון לחזק את תעשיית החלל המקומית בתקופה מורכבת זו, תקיים סוכנות החלל הישראלית את כנס החלל הבינלאומי ע"ש אילן רמון. הכנס ה-19 יתקיים בתאריך 31 בינואר 2024 ויימשך יום אחד מיקום האירוע יעודכן בהמשך. האירוע ייפתח בהתכנסות משותפת וטקס זיכרון לכבוד חללי משפחת רמון. 

2)    כנס החלל ע"ש אילן רמון מהווה פלטפורמה מרכזית לקידום ופיתוח תעשיית חלל הישראלית. הפלטפורמה מאפשרת לחברות החלל הישראליות לקדם את קשריהן עם גורמים בינלאומיים מובילים בתעשיית החלל העולמית, ואף עם חברות וגורמים בשוק הישראלי. לאור זאת, אנו מאמינים כי מעורבותכם בכנס חיונית ומשמעותית. 

3)    על מנת לעמוד במטרה זו נבקש את התייחסותכם בנושאים הבאים:

•    הזמנת משתתפים מחו"ל לכנס -  במידה ואתם חפצים שסוכנות החלל תשלח הזמנות לגורמים איתם אתם בקשר, אנא יידעו אותנו בהקדם האפשרי. שלחו רשימת מוזמנים הכוללת שמות מלאים, שם חברה, תפקיד וכתובת מייל.
•    תערוכת חברות - לצד הכנס תתקיים תערוכת חברות חלל במטרה לפתח ולקדם שיתופי פעולה. על כן, כל חברה ישראלית הפועלת בתחום החלל מוזמנת להציג את עבודתה ופעילותה בתערוכה. 

ישנם שלושה סוגי דוכנים:

-    דוכן בסיסי -  הדוכן יכלול דלפק, מסך וחיבור לחשמל. הדוכן יסופק על ידי סוכנות החלל ללא עלות ומיועד לחברות קטנות.
-    דוכן רגיל -  דוכן שיבנה במימון ובאחריות החברה בגודל ובמפרט שיוגדרו בהמשך. עלות הדוכן הרגיל 5,000 ₪.
-    דוכן משודרג -  דוכן שיבנה במימון ובאחריות החברה. דוכן משודרג יהיה גדול יותר ובמיקום מרכזי יותר מדוכן רגיל. עלות הדוכן המשודרג 10,000 ₪.
ככל שהחברה מעוניינת להשתתף בתערוכה ולקבל פרטים נוספים, עליה ליידע את הסוכנות בהקדם ולהשיב הודעה במייל חוזר.
 

4)    את כלל ההתייחסויות יש לשלוח למייל - Ramon2024@most.gov.il עד לתאריך 31.12.23.

יודגש כי פרסום זה ו/או מענה לפניה זו אינם מהווים התחייבות מצד סוכנות החלל לכך שתעשה שימוש במידע.סוכנות החלל לא תישא באחריות לכל הוצאה ו/או נזק שעשויים להיגרם לחברות עקב פניה זו.

 

קבצים להורדה>>

תאריך יעד להגשה
: 31.12.2023
תאריך פרסום
: 11.09.2023