מכרזים וקולות קוראים

חברות חלל: בואו להציג את יכולותיכן בכנס החלל הבינלאומי ה – 19 ע"ש אילן רמון

פנייה פומבית לחברות ישראליות בתחום החלל להצגת יכולותיהן בכנס החלל הבינלאומי ה – 19 ע"ש אילן רמון

  1. כמדי שנה מארגנת סוכנות החלל של ישראל את כנס החלל הבינלאומי ע"ש אילן רמון, השנה הכנס יתקיים בתל אביב ויחל ב 29 בינואר אחר הצהרים באירוע גאלה ויום הכנס המרכזי יתקיים ב 30 בינואר 2024 , הכנס יתקיים השנה במתכונת פיזית וישודר בלייב על גבי פלטפורמה דיגיטאלית.
  1. הכנס יכלול פאנלים והרצאות בסגנון TED במליאה ראשית ולצדה תערוכת חברות ומתחם מפגשי B2B. לצד הכנס הבינלאומי, יערך מושב אקדמי בפורמט כנס אקדמי בנושא משימות מדעיות בחלל, קידום הנדסה ומחקר.
  1. אנו רואים בכנס אילן רמון פלטפורמה מרכזית המאפשרת לתעשיית החלל הישראלית לפתח ולקדם את קשריהן עם גורמים בינלאומיים מובילים בתעשיית החלל העולמית. לאור זאת אנו מאמינים כי מעורבות שלכם בארגון הכנס חשובה ותאפשר להביא ערך לחברות שישתתפו וישפר את הכנס.
  1. על מנת לעמוד במטרה זו נבקש את התייחסותכם בנושאים הבאים:
  • הזמנת משתתפים מחו"ל לכנס, במידה ויש לכם עניין שסוכנות החלל תשלח הזמנות לגורמים איתם אתם בקשר להשתתף בכנס נא שלחו רשימה של המוזמנים שלכם הכוללת, שם+משפחה, חברה, תפקיד, מייל.
  • נושאים לשילוב בתוכנית הכנס, במידה ויש לכם רעיונות לפאנלים / הרצאות בסגנון Ted שאתם חושבים שראויים להיות חלק מתוכנית הכנס נא שלחו את הפרטים הבאים:
  1. נושא הפאנל / הרצאה + תקציר קצר.
  2. שם המרצה / שם מנחה ומשתתפי הפאנל (עד 4 משתתפים)
  • תערוכת חברות, השנה, לצד הכנס, תתקיים תערוכת חברות חלל, במטרה לפתח ולקדם שיתופי פעולה. לפיכך כל חברה ישראלית הפועלת בתחום החלל מוזמנת להציג בתערוכה.

התערוכה תכלול שלושה סוגי דוכנים:

  • דוכן בסיסי, הדוכן יכלול דלפק, מסך וחיבור לחשמל. הדוכן ייסופק על ידי סוכנות החלל ללא עלות ומיועד לחברות קטנות.
  • דוכן רגיל, דוכן שיבנה באחריות החברה בגודל ומפרט שיוגדר בהמשך. עלות דוכן 5,000 ₪.
  • דוכן משודרג, דוכן שיבנה באחריות החברה. דוכן משודרג יהיה גדול יותר ובמיקום מרכזי יותר מדוכן רגיל. עלות הדוכן המשודרג 10,000 ₪.

במידה ויש לכם עניין להשתתף בתערוכה ולקבל פרטים נוספים נא שלחו לנו הודעה במייל חוזר.

  • סרט על תעשיית החלל הישראלית, בכוונת סוכנות החלל להפיק סרט על תעשיית החלל הישראלית שיוצג במסגרת הכנס. במידה ויש לכם עניין לשלב חומרים מצולמים של החברה שלכם במסגרת הסרט יש לעלות את החומרים ל Google Drive . לקבלת פרטים לאופן העלאת החומרים ואיכותם נא שלחו מייל חוזר.
  1. כנס אילן רמון נערך במסגרת שבוע החלל הישראלי, שבוע זה כולל אירועים רבים בתחום החלל. אנו מזמינים אתכם לנצל הגעת גורמים בכירים מתעשיית החלל העולמית ולבחון את האפשרות לארגן אירועי לווין לכנס אילן רמון למוזמני הכנס.

יודגש כי:

  • אירועים אלו לא יתקיימו במהלך ימי (שעות) הכנס.
  • אירועים אלו ימומנו על ידי החברות ויקבלו את חסות סוכנות החלל

במידה והנכם מעוניינים לבחון את האפשרות לארגן אירוע לווין לכנס רמון נא שלחו במייל חוזר את נושא האירוע ומתווה כללי לאירוע ונחזור אליכם עם פרטים נוספים.

  1. במהלך שבוע החלל תארגן סוכנות החלל למשתתפי כנס החלל הבינלאומי סיור בחברות חלל ישראליות. חברה שתהיי מעוניינת לארח את הביקור להציג בו את פעילותה, תשתיות בהן היא משתמשת לפיתוח מוצריה, דגמים ועוד מתבקשות לשלוח מייל עם פרטים לביקור המוצע, כמות משתתפים, משך הביקור המוצע ותוכן הביקור המוצע. 
  2. את כלל ההתייחסויות יש לשלוח לדני שטייר למייל DanielS.ext@most.gov.il עד לתאריך 12 באוקטובר 2023 .
  3. יודגש כי פרסום זה או משלוח מענה לפניה זו לא מהווה התחייבות מצד סוכנות החלל לכך שתעשה שימוש בחומרים אלו, כדוגמת ההצעות לפאנלים והרצאות, חומרים לסרט, בקשה להצגה בתערוכה, הצעה לארגון אירוע לווין לכנס וכו' וכי שליחת המידע המבוקש יאפשר לנציגי הסוכנות בחינה להמשך שימוש בהם. סוכנות החלל שומרת לעצמה את הזכות לסנן ולערוך את החומרים והמידע שיועבר לה או לא להשתמש בו בכלל. סוכנות החלל לא תהיה אחראית לכל הוצאה או נזק שייגרמו לחברות בעקבות פניה זו.
תאריך יעד להגשה
: 12.11.2023
תאריך פרסום
: 11.09.2023