מכרזים וקולות קוראים

קול קורא להגשת הצעות מחקר בתחום חלל לשנת 2022

במסגרת תכנית התשתיות למימון מחקרים לשנת 2022 מעוניין המשרד לקדם פעילות מחקר ופיתוח בישראל בתחום החלל באמצעות מימון מחקרים אסטרטגיים-תשתיתיים בשאלות מדעיות העומדות בחזית הידע העולמי.

 

לצורך כך מפרסם המשרד בזאת קול קורא לקבלת הצעות למימון מחקרים בעלי פוטנציאל יישומי הצפויים להוביל בהמשך לפיתוח מוצרים בתחום החלל, בנושאים הבאים:

  • תצפיות מהחלל לעבר כדור הארץ;
  • פיתוח מכשור, רכיבים, תתי מערכות ומכלולים לפלטפורמות חלליות ולמקטעי קרקע תומכי חלל;
  • מדעים פלנטריים ותצפיות מהחלל למעמקי היקום;
  • השפעת תנאי חלל על פיתוח מערכות ומוצרים ליישומיים חלליים וגם ארציים.

 

תינתן העדפה למימון מחקרים שבהם יתקיים שיתוף פעולה בין-תחומי ובין-מוסדי ברמה גבוהה, בעלי פוטנציאל יישומי וכלכלי היכול לשפר את יכולתה התחרותית של מדינת ישראל ולמצבה בחזית המדע והטכנולוגיה בעולם בתחום החלל.

 

מועד אחרון להגשת ההצעות:

  1. המועד האחרון להגשת הצעות על ידי החוקרים באמצעות המערכת המקוונת (קדמת המדע) אל מרכז הפעילות במוסד הוא יום חמישי, ה- 4.8.2022 עד השעה 15:00. לאחר מועד זה תיסגר המערכת בפני החוקרים ולא תהיה אפשרות עוד להגיש הצעות. לאחר הגשת ההצעה על ידי החוקר היא תעבור לאישור המוסד, אשר יוכל לערוך בה שינויים ותיקונים.
  2. המועד האחרון להגשת הצעות על ידי המוסדות הוא יום חמישי, ה- 11.8.2022 עד השעה 15:00. (להלן – המועד הקובע). זהו המועד בו נדרשים המוסדות לאשר את ההצעות באמצעות המערכת המקוונת (קדמת המדע)  באופן סופי. הצעה אשר לא תאושר ותוגש במערכת המקוונת על ידי המוסד עד למועד זה – לא תידון.

 הערה: אישור בדיקת ההצעות מותנה בזמינות תקציבית

 

 להלן קישור ישיר למערכת קדמת המדע

 לנוחיותכם, מצ"ב קישור לנהלי הקרן

תאריך יעד להגשה
: 10.07.2022
תאריך פרסום
: 10.07.2022