מכרזים וקולות קוראים

קול קורא לאירוח אסטרונאוטים במסגרת שבוע החלל הישראלי 2023

סוכנות החלל הישראלית, במשרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, תקיים כמיטב המסורת את שבוע החלל הישראלי בסוף ינואר 2023, ולכם יש הזדמנות לארח אסטרונאוטים שיגיעו לביקור במיוחד לכבוד המאורע!
 

1. כללי:

במסגרת שבוע החלל הישראלי 2023 שיתקיים  בין התאריכים 29/1/2023–2/2/2023 (להלן – שבוע החלל) תקיים סוכנות החלל הישראלית (להלן – הסוכנות) שבמשרד החדשנות,  המדע והטכנולוגיה  (להלן- המשרד)  עשרות אירועים בנושאי חלל לקהל הרחב. במסגרת אירועי שבוע החלל, תארח סוכנות החלל אסטרונאוטים ואסטרונאוטיות אשר יסיירו ברחבי הארץ, וירצו במוקדי הפעילות של שבוע החלל.

הסוכנות מזמינה גופים ומוסדות,  המעוניינים לארח הרצאות אסטרונאוטים, במסגרת פעילות שיקיימו בשבוע החלל,  להגיש הצעה במסגרת קול קורא זה.  הסוכנות תבחר את הגופים והמוסדות הזוכים, שעמדו בתנאי הסף, בהתאם לכללי הבחירה במסמך זה. מובהר בזאת כי מועדי ההרצאות יתקיימו לפי לוחות הזמנים של האסטרונאוטים, ובהתחשב בפיזור הגאוגרפי ואילוצי תחבורה.  מועד ההרצאה המדויק יימסר למוסדות אשר ייבחרו עד לתאריך 15/01/2023– אך כפוף לשינויים בהתאם ללו"ז האסטרונאוטים המבקרים.

מובהר בזאת כי הגעת האסטרונאוטים תלויה בגורמים רבים, שאינם באחריות המשרד, כגון אישורים של סוכנויות החלל הזרות, מגבלות נגיף הקורונה, וכיוצ"ב. גם לוחות הזמנים של ביקורי האסטרונאוטים אינם סופיים, ונתונים לשינויים גם של הרגע האחרון.  המשרד אינו מתחייב  למספר האסטרונאוטים שיגיעו או ללוחות הזמנים שלהם. המשרד שומר לעצמו את הזכות  לבטל את ההרצאות, בשל אילוצי לוחות זמנים או מסיבה עניינית אחרת.

 

2. תנאי סף

רשאים להגיש הצעות מציעים העומדים בכל תנאי הסף להלן: 

  • יש ברשותם אולם כנסים המכיל לכל הפחות 200 מקומות, והכולל מערכת הקרנה, מערכת הגברה, מיקרופון אלחוטי, מערכת WI-fi חדר פרטי להתארגנות האסטרונאוט ומשלחתו.
  • הציגו תכנית אירוע שלמה, במשך לפחות שעה, לצד הרצאת האסטרונאוט כגון : הרצאה מקדימה או עוקבת בנושאי חלל  או אסטרונומיה, הקרנת סרטי חלל, פעילות חינוכית, פאנל מומחים מתחום החלל וכדומה.
  • כל מציע יגיש הצעה אחת להרצאה אחת, שתבוצע בכפוף לאמור בסעיף 3.

 

3. התחייבויות המציע:

  • לקיים את הרצאה האסטרונאוט/ית, באולם העומד בתנאים שפורטו בהצעתו,  לפי סעיף 2(א) ולקיים לצידו תכנית האירוע  שפירט בהצעתו לפי סעיף 2(ב).
  • לקיים את ההרצאה והאירוע,  בכפוף להנחיות הקורונה העדכניות ובכפוף לכל דין.
  • לקיים רישום מוקדם של  הקהל, אשר יכלול לפחות 200 משתתפים;
  • לפרסם את האירוע על בסיס העיצוב הגרפי האחיד של הסוכנות לשבוע החלל. העיצוב יבוצע על ידי איש/ת מקצוע בהתאמה למדיות השונות (וואטסאפ, פייסבוק) ולאתר סוכנות החלל, ויאושר בכתב מול סוכנות החלל הישראלית הסוכנות לפני פרסומו.
  • להעמיד לרשות האסטרונאוט/ית ומלוויו חדר מנוחה והתארגנות, ובו פינת שתיה וכיבוד קל/ארוחה - בהתאם למועד ההרצאה.
  • לשווק את האירוע לקהל היעד, לרבות פרסום ברשתות החברתיות וכיוצ"ב.
  • לספק תרגום סימולטני להרצאה מאנגלית לעברית, או ערבית לעברית או מכל שפה אחרת שתידרש.
  • להעמיד אחראי מטעם הגוף שיעמוד בקשר עם נציג המשרד.
  • לקיים את האירוע בהתאם למועד והשעה שתימסר לו על ידי הסוכנות. מציע שלא יוכל לקיים את הפעילות במועד שהוקצה לו על-ידי הסוכנות, לא יוכל לקיים את הרצאת האסטרונאוט/ית.
  • הפעילות לא תתקיים כחלק מפעילות מסחרית, ותהיה פתוחה ללא עלות למשתתפים.

 

4. הגשת הצעות:

גופים המעוניינים לארח את ההרצאה ואשר עומדים בתנאי הסף שיפורטו להלן, רשאים להגיש הצעות  עד יום שלישי, ה03/01/2023. 

ההצעות יוגשו בדוא"ל ISAProject@most.gov.il , ויצורפו אליהם כל המסמכים הנדרשים, בחתימת הגורמים המוסמכים אצל המציע. המשרד לא ידון בהצעות אשר הוגשו לאחר מועד זה.

תאריך יעד להגשה
: 03.01.2023
תאריך פרסום
: 21.12.2022