מכרזים וקולות קוראים

פנייה פומבית לחברות ישראליות בתחום החלל, להצגת ב- IAC 2023, אזרבייג'ן

  1. בימים 2-6.10.2023 עתיד להתקיים בבאקו, אזרבייג'ן, כנס ה- IAC (International Astronautical Congress) , של ארגון ה- IAF  (International Astronautical Federation), כנס עולמי, בעל חשיבות ובולטות בזירה הבינלאומית בתחום החלל, המתקיים מדי שנה.
  2.  סוכנות החלל (להלן: "הסוכנות"), במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה תקים ביתן בכנס. הביתן יהווה חלק מתערוכת החברות המתקיימת בכנס.
  3. סוכנות החלל מזמינה את החברות הישראליות להגיש הצעה ל:
    1. הצגת דגם מוקטן של מוצר החברה – החברות יישלחו הצעה לשליחת דגם להצגה בביתן הישראלי. משלוח הדגם והחזרתו יתבצעו על ידי החברות ובאחריותן הבלעדית על פי תנאים שיפורטו בהמשך.
    2. הצגת סרטון – החברות ישלחו סרטון באורך בן 60 שניות לכל היותר, בפורמט שיימסר בהמשך, להצגה על גבי מסך בביתן.
  4. חברות המעוניינות להשתתף בתערוכה, בין על ידי הצגת דגם ובין על ידי שליחת סרטון,  מתבקשות לפנות אל סוכנות החלל במייל: IAC2023@most.gov.il    לא יאוחר מיום ה', ה-  3.8.23, עד השעה 20:00,  ולאשר את נכונות החברה לשלוח תכנים – דגם ו/או סרטוןיש לציין בבירור האם החברה מעוניינת לשלוח דגם, סרטון או שניהם. לפנייה יש לצרף פרטי איש/אשת קשר רלוונטי/ת לנושא.  
  5. הסוכנות תיצור קשר עם החברות המאשרות שליחת חומרים, כאמור בסעיף 4, עם התקדמות התהליך, למתן דרישות טכניות, תאריכי יעד וכדו'.
  6. הסוכנות שומרת לעצמה את הזכות לבחור דגמים ו/או סרטונים על פי התאמתם לתנאים הפיזיים בביתן שיוקם, איכות התוצרים בהתאם לסטנדרט נדרש, ומגבלת המקום הקיימת בביתן.
  7. יודגש כי תכנון, עיצוב ושליחת כלל החומרים, כמו גם שילוח הדגמים לתערוכה ולביתן הוא על חשבון החברות ובמימון בלעדי שלהן.
  8. עוד יודגש כי פרסום זה, או משלוח חומרים על ידי החברות אל הסוכנות כמוצע לא מהווים כל התחייבות מצד הסוכנות לכך שייעשה שימוש בחומרים אלו, וכי עצם הפעלת הביתן והתכנים שיוצגו בו עדיין בשלבי בחינה וטרם אושרו.
  9. סוכנות החלל שומרת לעצמה את הזכות לסנן ולערוך את החומרים שיוצגו בביתן לפי שיקול דעתה, ולא תהיה אחראית לכל הוצאה או נזק שייגרמו לחברות בעקבות פנייה זו.
תאריך יעד להגשה
: 02.08.2023
תאריך פרסום
: 19.07.2023