חינוך לחלל
arrow-left
תוכניות חינוך

רשת השותפים של סוכנות החלל הישראלית

ארגונים המעוניינים להנגיש ולהפיץ תוכן חינוכי בתחום החלל יכולים לקבל מאיתנו סיוע וחומרים

lesson Image
הרצאת חלל. אילוסטרציה: NASA/Ames/JPL-Caltech

רשת השותפים של סוכנות החלל הישראלית (ISAP) הוקמה במטרה לאגד ארגונים אשר תחום החינוך לחלל קרוב לליבם, ולאפשר להם גישה למידע מקצועי-חינוכי, בתחומי החלל ולהוות מכפיל כח בהעלאת המודעות לתחום.  

 

אם אתם ארגון המעוניין לעסוק בהפצת תכנים חינוכיים בתחומי החלל פנו אלינו ותוכלו להיות שותפי רשת. איך זה יסייע לכם להנגיש את תחום החלל? במגוון היבטים, כגון:

  • רוצים להפיק אירוע חלל? אנחנו נספק לכם ידע וחומרים. שותפי הרשת יהיו הראשונים לקבל חדשות, מידע ותוכן בעולם החלל. בנוסף שותפי הרשת יקבלו תוכן דיגטלי מוכן עבור 3 אירועים גדולים בתחום החלל במהלך השנה. התוכן יכלול את כל מה שנדרש על מנת להפיק אירוע חינוכי, בכל סדר גודל, לרבות חומרי הדפסה, הפעלות, ידע דיגטלי ועוד.
  • רוצים הד משמעותי לפרסום פעילותכם? אנחנו נפרסם פעילויות חינוכיות של שותפי הרשת, אשר מבוססים על התכנים של סוכנות החלל הישראלית וניתן גם הד לשיתוף הפעולה בינינו (בכפוף לאישור ועדת חסויות). 


שימו לב: ארגונים אשר לוקחים חלק ברשת השותפים מתחייבים לא לעשות שימוש בתוכן למטרות מסחריות, להשתתף לפחות בוובינר מקוון אחד בשנה של הרשת וליזום פעילות חינוכית אחת בשנה בתחום החלל.

 

פרטי קשר וחומרים נוספים:

יצירת קשר: הרשת מנוהלת על ידי סוכנות החלל הישראלית באמצעות מידן פלג. למידע נוסף מלאו טופס זה או פנו אלינו במייל: isa-p@mail.gov.il (ציינו את שם הארגון, מספר מזהה, שם איש הקשר, טלפון נייד ומייל להתקשרות)

עמוד הפייסבוק של רשת השותפים. רוצים שנשים עליכם זרקור בעמוד שלנו? מלאו את הטופס הבא

לקראת אירועי לילות יורי עד בראשית

במהלך חודש אפריל, בשבוע של ה-11/4, אנו מציינים את אירועי "לילות יורי עד בראשית".

ליל יורי נחגג בכל העולם כמחווה ליורי גגארין, האדם הראשון בהיסטוריה שהגיע לחלל ב-12 באפריל 1961. בסמוך לתאריך זה ב-2019, הגיעה לירח החללית הישראלית בראשית. השנה (2024), לאור המצב הבטחוני בו שוררת המדינה מגוון האירועים יהיה מצומצם.

 

רשת השותפים תקבל קיט חדש ודנדש שכולו מוקדש לעולם הוירטואלי. הקיט יכלול סרטונים קצרים מיוחדים, תערוכות וירטואליות, תחרויות נושאות פרסים (כתיבה / ציור / צילום) ועוד מגוון הפתעות.

בנוסף, כמובן שתיקיית הדרייב של שבוע החלל פתוחה עבורכם כל השנה.