סקרני חלל
arrow-left
תחרויות

Kids2Mars: קול קורא להשתתף בתחרות בינלאומית

אתם שואלים, אנחנו עונים וכולנו משתתפים בפרויקט חוצה יבשות וכוכבים

איור מאדים
קרדיט איור מאדים: SpaceX

אם גם אתכן ואתכם מטרידות שאלות כמו איך נחיה במאדים או איך בכלל נגיע לשם- אז הגעתם למקום הנכון.

 

InnovaSpace , אוניברסיטת בן– גוריון בנגב וסוכנות החלל הישראלית במשרד המדע מזמינים את ציבור הילדים בישראל להשתתף בפרויקט חוצה יבשות וכוכבים. 

 

Kids2Mars הוא פרויקט בינלאומי אשר במסגרתו אתם מוזמנים לשלוח אלינו סרטון עם שאלה אשר מעניינת אתכם אודות כוכב הלכת מאדים. אתם יכולים לשאול הכל: החל משאלות על מבנה האטמוספירה ועד שאלות כמו איך נבנה בתים על פני מאדים. ועדה ישראלית של מומחי ומומחיות חלל בראשות ד"ר שמרית ממן תבחר את השאלה המנצחת, אשר תזכה לתשובה מפורטת מאחד מחוקרי החלל הבכירים בעולם. הסרטון עם השאלה והתשובה של הזוכה בתחרות יתפרסם באתר של פרויקט Kids2Mars, יחד עם סרטונים נבחרים של ילדים ממדינות נוספות בעולם. 

 

כנסו לאתר התחרות (מומלץ לפתוח בדפדפן במחשב)

פרטי התחרות
-

רוצים להשתתף בתחרות ולייצג את מדינת ישראל עם השאלה המנצחת? הנה מה שאתם צריכים לדעת:

  • קהל היעד: גיל יעד: 6 - 18 שנים.
  • קריטריונים לניקוד: מקוריות, אותנטיות, עיצוב ונראות (צילום אשר מייצג את מדינת ישראל יזכה לניקוד נוסף)
  • פרסים: הסרטון המנצח יזכה לתשובה מפורטת מאחד/ת מחוקרי החלל הבכירים בעולם, ויזכה לייצג את מדינת ישראל באתר של פרויקט Kids2Mars לצד סרטונים מכל העולם.
  •  לוח זמנים: מועד אחרון להגשת הסרטונים – יום שלישי ט"ו בכסלו תשפ"א – 1.12.20. את הסרטון יש לשלוח למייל (kids2marsil@gmail.com).  הזוכה יוכרז /תוכרז במסגרת שבוע החלל הישראלי 2021.
  • אופן ההגשה: כל מועמד ומועמדת רשאים לשלוח סרטון אחד בלבד בו שאלה אחת. שימו לב שאורך הסרטון מוגבל לדקה אחת ולגודל של 100 MB.
  • הוראות לצילום: בסרטון הציגו את שאלתכם למצלמה בשפת העברית. יש לצלם את הסרטון במצב אופקי ובסביבה שקטה. בסרטון עליכם לפרט תחילה את שמכם, גילכם, אזור מגוריכם בארץ ולציין שאתם מישראל! ולאחר מכן השאלה אותה תרצו לשאול אודות כוכב הלכת מאדים. תחילת וסיום הסרטון ,תלווה ב-3 - 4 שניות של שקט, כאשר אתם מביטים ומחייכים למצלמה. טיפ: מומלץ לצפות תחילה בסרטונים של משתתפים ממדינות אחרות, שהתפרסמו כאן.
  • שימו לב: חובה לצרף את טופס ההצהרה (באנגלית) חתום על ידיכם ועל ידי הוריכם.
  • שאלות ובירורים: לשאלות ובירורים ניתן לפנות למר אהרון אדם, חוקר במעבדה לחישה מרחוק והדמאה פלנטרית
    באוניברסיטת בן גוריון בנגב באמצעות דוא"לkids2marsil@gmail.com