מכרזים וקולות קוראים

קול קורא לתכנית פוסט-דוק יזמי: יישומי חלל ועוד

משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, פועל לקידום פעילות מחקר יישומי באקדמיה ובמכוני המחקר, ולהגדלת הפעילות הכלכלית במשק על בסיס המחקר המתקיים באקדמיה. 

 

לאור זאת, ובמטרה לסייע בקידום הידע המדעי לעבר המימוש היישומי שלו, מפרסם המשרד קול קורא זה לקבלת בקשות למלגות 'פוסט-דוק יזמי' עבור בעלי תואר שלישי (עד שנתיים מיום סיום התואר), או מי שנמצא בשנתו האחרונה ללימודי התואר השלישי (תשפ"ב), המעוניינים לפתח מיזם, או אב טיפוס למוצר או פעילות יזמית מקבילה, על בסיס הידע הנצבר ברשותם. מסלול זה יאפשר לייצר אפיק קריירה נוסף מעבר לאקדמיה, להוסיף את כלי היזמות לסט הכלים המחקרי על מנת לייצר את הסביבה התומכת למימוש מסחרי של מיזמים חדשניים על בסיס ידע אקדמי עמוק, או להשתלבות בתפקידי מפתח בתעשייה עתירת הידע.

 

ניתן להגיש בקשות בכל תחום תוכן מדעי, ובלבד שמדובר במיזמים ישומיים בעלי פוטנציאל כלכלי. יחד עם זאת, יתרון בניקוד יינתן לבקשות מתחום הקוונטים, AI, bio convergence, ישומי חלל, והערכות לשינויי אקלים כמפורט בגוף הקול הקורא. 

 

כנס מציעים 

אנו מזמינים את המשתלמים והמוסדות להגיש בקשות ולהצטרף לכנס מציעים שיתקיים ביום שלישי ה- 26.7.2022 בין השעות 13:00-14:00. להלן קישור לכנס בזום.

 

מועד אחרון להגשת הבקשות: 

המועד האחרון להגשת הבקשות על ידי המלגאים באמצעות המערכת המקוונת אל מרכז הפעילות במוסד הוא עד יום שלישי , ה- 6.9.2022 , עד השעה 15:00. לאחר מועד זה תיסגר המערכת בפני המלגאים ולא תהיה אפשרות עוד להגיש בקשות לאחר הגשת הבקשה על ידי המלגאי היא תעבור לאישור המוסד, אשר יוכל לערוך בה שינויים ותיקונים

המועד האחרון להגשת הבקשות על ידי המוסדות הוא עד יום שלישי , ה- 13.9.2022, עד השעה 15:00.  (להלן – המועדים הקובעים). זהו המועד בו נדרשים המוסדות לאשר את הבקשות באמצעות המערכת המקוונת באופן סופי

בקשה אשר לא תאושר ותוגש במערכת המקוונת על ידי המוסד עד למועד זה – לא תידון

 

 להלן קישור ישיר למערכת קדמת המדע - https://kf.most.gov.il/

 לנוחיותכם, מצ"ב קישור לנהלי הקרן - https://www.gov.il/he/departments/policies/most_researchprocedures2016

תאריך יעד להגשה
: 13.09.2022
תאריך פרסום
: 26.07.2022